Sari la conținut

Pe Jully am dus-o la mare prima dată când avea 10 luni, în anul 2014 în Milano Marittima (Italia). Nu am încercat să intru cu ea în apă, deoarece vedeam că îi era foarte frică, așa că am lăsat-o să mai crească 🙂 .
Anul trecut în septembrie după ce mi-am dat demisia de la locul de muncă, am plecat în Castellammare di Stabia (aproape de Napoli) la mama.
Timp de o lună am dormit cu Jully și Florin într-un hotel (în devenire) care era situat pe o plajă cu nisip negru, aproape de vulcanul Vezuviu și chiar dacă locuiam pe plajă, nu m-a tentat niciodată să intru cu Jully în apă, poate și din cauză că eram ocupată cu promovarea localului care se afla la parterul hotelului.

Anul acesta în schimb, am apelat la Cattitude înainte cu câteva săptămâni de concediu, deoarece știam că vom merge la mare și aveam în plan să o fac pe Jully să își învingă teama de valuri.Și cum am spus în articolul „6 țări și un cățel”, am primit pentru testat diferite lucruri care ne-au ajutat foarte mult în călătoria noastră, printre care și o vestă de salvare.

Cum am ajutat-o pe Jully să înoate?

Când am primit vesta de salvare EzyDog, câteva zile timp de 30 de minute o puneam pe Jully ca să se obișnuiască cu ea. Apoi, când am ajuns la mare, treptat am intrat cu ea în apă. IMG_1255.JPG

În prima zi am stat 10 minute, deoarece era destul de speriată și tremura.

În a doua zi nu am mai ținut-o în brațe, ci de mânerul de prindere al vestei.

În a treia zi am început să intru singură în apă după ce îi puneam vesta, apoi ea venea timidă după mine. După câteva ture cu vesta de salvare, încuratajă și lăudată, a început să înoate singură, să sară peste valuri atunci când fugeam de ea în apă și să dea din codiță când îi arătam vesta (semn că urma să intrăm în mare).

După ce am postat un videoclip cu Jully cum înota cu vesta de salvare pe pagina personală de Facebook, am primit un comentariu în care eram întrebată de ce i-am pus vesta, că toți cățeii știu să înoate. 4081DBE3-2100-40BA-851A-19CF5C0FD48A.jpg

I-am pus vesta pentru siguranța ei și liniștea mea. Pentru că după aproape 4 ani de când o am pe Jully, nu am văzut-o să înoate niciodată și nu îmi doream ca acest lucru să fie unul traumatizant pentru amândouă.

Vesta de salvare EzyDog are înăuntrul ei o spumă unică de ultra-flotabilitate care a fost plasată strategic pentru a ajuta câinele să stea în poziția corectă atunci când stă în apă sau  înoată, totodată este foarte bună în cazul în care intrați noaptea în apă cu patrupedul, deoarece aceasta are detalii reflectorizante care asigură o siguranță mai bună.

Pe lângă asta, se montează și foarte ușor pe cățel, nu ocupă mult spațiu și se curăță ușor. IMG_1966.JPGIMG_1969.JPG

Pe lângă vesta de salvare am mai primit pentru testat și un recipent pentru apă Alcott pe care Jully a început să îl caute mereu prin mașină sau la mine în rucsac atunci când îi este sete…

IMG_1168 (1).jpgDSC_2018.jpgDSC_2246.jpg

Două hamuri EzyDog roooz care au făcut-o pe zăpăcita mică să iasă în evidență peste tot,  comode datorită plăcii de pe piept și la fel ca și vesta de salvare, foarte ușor de montat și cu detalii reflectorizante. I-am făcut o mulțime de poze cu hamul pentru că mi-a plăcut foarte mult cum îi stătea cu el. A fost excelent pentru plimbări, dar și pentru transportul cu mașina, deoarece am primit și un accesoriu care se fixează la cureaua de siguranță.DSC_1669

IMG_2663IMG_2175.jpgIMG_3718Și ca să fie totul complet, am primit și o lesă Alott tot roz (să fie fetița asortată). Ușoară, comodă datorită mânerului foarte moale și cu o curea reflectorizantă care nu se rupe.

Cu ajutorul celor de la Cattitude, plimbările noastre au devenit mul mai plăcute și mai lungi. Mă bucur foarte mult că am apelat la ei pentru că fără sprijinul lor cu siguranță lăsam și anul acesta să treacă fără să intru cu Jully în mare.

IMG_1437IMG_1321 (1).jpgMulțumim Cattitude Brands pentru ajutor! IMG_3513 (1).jpg

2 gânduri despre „Despre vesta de salvare și accesoriile necesare pentru un concediu la mare cu parupedul Lasă un comentariu